Menu
Účet používateľa Vyhľadávanie
Vyhľadávanie Zavrieť SlovakNHL.sk
»
26. 04.
kurzy
19:00info
FLA
TBL
NHL live
22:00info
MIN
VGK
NHL live
01:00info
OTT
TOR
03:30info
COL
DAL
NHL live
27. 04.
kurzy
19:00info
STL
WPG
NHL live
21:30info
NJD
CAR
NHL live
00:30info
MTL
WSH
NHL live
03:30info
EDM
LAK
«

Komentáre:

Novinky o kolektívnej dohode, predĺženiach, formáte play-off. Vráti sa starý draft?

jam benn Ignorovať20. 03. 2025 07:55
Jo , je skvele byť každý rok odmenený za to že si v prvej dvojke na zapade tým že dostaneš bud Colorado alebo Vegas a hlavne ked s nimi hráš 1 kolo rok čo rok ,rozhodne to neztraca na zaujimavosti , na čo mať nove serie ked možeš mať to iste dookola
Užívateľovi BeerBoy88 sa páči tento príspevok.
mike24 Ignorovať20. 03. 2025 09:33
Gary Bettman je bez pochýb obrovský milovník stereotypu.
Užívateľovi h8ter sa páči tento príspevok.
krivco Ignorovať20. 03. 2025 09:45
Bettman je dôvod prečo je NHL tam kde je, jemu patrí veľká vďaka za všetko čo robí. Časom som to aj ja pochopil. Čo sa týka play-off, nezabudnite na dôvod, prečo sa to zmenilo - žiadosť majiteľov tímov znížiť dopravné náklady a za mňa: mne sa to páči, tie opakujúce sa rivality rok čo rok majú niečo do seba, mne by sa isto viac páčilo mať tri toky po sebe v prvom kole toronto, ako tam mať raz columbus, raz detroit a raz new jersey. Väčší probkém vidím v tom, že vzhľadom na počet tímov ich naozaj len málo postupuje do play-off, už som to tu raz spomínal - v sezóne 1979-80, čiže pred 45 rokmi postupovalo do play-off 16 tímov z 21!, dnes postupuje stále 16, ale z 32! To predkolo by bolo za mňa riešenie.
Užívateľovi Panzerschreck sa páči tento príspevok.
Užívateľovi h8ter sa nepáči tento príspevok.
mike24 Ignorovať20. 03. 2025 10:16
V podstate nesúhlasím s ničím, čo si tu napísal. NHL je tam kde je, je to pozívne? Ako pre koho. Vieme kde by NHL mohla byť, keby sa tam striedalo vedenie? Nie. Bola by NHL zruinovaná? Pochybujem. Vieme to vyčísliť koľko sa tým akože ušetrí? Aj tak, je to len nejaké polovičaté riešenie kvôli divokým kartám, a v západnej konferencii sú vzdialenosti obrovské aj vrámci divízií. Navyše, ako keby neexistoval iný spôsob, ktorým ušetriť náklady napr. hrať sériu štýlom 2z doma, dva vonku po celý čas série, 7z by ostal pre vyššie nasadený celok. Tam kde ty vidíš rivalitu a atraktivitu, ja vidím predvídateľnosť, nudu a stratu časti relevancie základnej časti. A relevancia tam ostáva len kvôli tomu, že polka tímov končí. Ja naozaj nechcem, aby bol v play-off takmer každý. Ďakujem pekne, ja trápny model, na štýl európskych líg naozaj nepotrebujem.
Tento príspevok sa páči 2 užívateľom: mysterio, h8ter.
prasiatko Ignorovať20. 03. 2025 11:34
presne tak, play-off ma byt za odmenu a ma byt tazke sa tam dostat, inak by ani nemuselo byt... to, ze sa stretavaju stale tie iste timy, je skoda, ale zase su serie vyrovnanejsie - pri starom formate bolo vela serii 4:0 alebo 4:1, teraz pomenej
Užívateľovi BeerBoy88 sa páči tento príspevok.
krivco Ignorovať20. 03. 2025 12:17
ono na konci dňa to vždy bude o majiteľoch a teda o peniazoch, či sa nám to páči, alebo sa nám to nepáči. Ja napr. rád vidím, že sa ten platový strop dvíha a aj to je Bettmanova zásluha
mike24 Ignorovať20. 03. 2025 14:05
Nie je to Bettmanova zásluha, je to prirodzený vývoj. V NHL bol zavedený strop od sezóny 05/06, v tom čase existoval strop aj v NFL, NBA. A môžeš hádať strop ktorej ligy percentuálne vzrástol najmenej. Takže prečo pripisovať kredit hneď Bettmanovi? ...
Užívateľovi h8ter sa páči tento príspevok.
krivco Ignorovať20. 03. 2025 14:30
áno, NHL najmenej, ale nemôžeš predsa porovnávať popularitu MLB, NBA alebo NFL v Severnej Amerike s popularitou NHL. To sú diametrálne odlišné svety.
Jose Jalapeno Ignorovať20. 03. 2025 15:02
je škoda, že Gary nerobí nič pre spopularizovanie hokeja, finálový zápas č 7 má sledovanosť ako tréning posledného tímu NFL
mike24 Ignorovať20. 03. 2025 16:07
Nerozumieme sa. MLB by som sem neplietol, pretože nemá platový strop. Ja som tie ligy samozrejme neporovnával priamo, ale od rovnakého bodu v čase a pozrel na ich vývoj stropu. (ktorý reflektuje popularitu, ekonomickú realitu ligy, výnosy, atď...). Z toho mi vyplýva, že NHL pod Bettmenom nie je lepšia riadená než hlavné konkurenčné ligy. Fakt neviem, za čo by som Bettmenovi mal byť vďačný.
sulinkoo Ignorovať20. 03. 2025 10:21
K Bettmenovi - súhlasím, aj keď veľa ľudí nanho nadáva - vo finále prináša majiteľom (rozumej lige) čo sa samozrejme im páči

K dopravným nákladom - predpokladám, že za tie roky už majú nejaké stats koľko "ušetrili". Nemyslím si, že za tie 2 kolá, kde to je relevantné, to je nejaká prevratná suma. Pri ZČ to chápem. Ale možno s vínimkou pár tímov z metropolitnej divízie sú to pri tom všetkom zanedbateľné sumy.

K tej rivalite, chápem ako to myslíš. Ale vidieť, že Ottawa nebola nejaký ten piatok v PO. (To nerýpem, ale je to fakt a keďže ťa beriem ako normláneho diskutujúceho, tak verím, že to chápeš ) Ak sa reálne stretneš 3x s tým istým tímom v prvom/druhom kole, a 2 z 3krát ťa pošle domov, lebo jeho štýl ti až tak nesedí..tak chceš kašlať celú rivalitu a veru radšej máš v prvom kole "papierovo slabšieho súpera". Viem o čom hovorím...viď AVS vs. Dallas. Čiže predpokladám, že Ottawa bude v blízkej budúcnosti častejším účastníkom PO a tvoj názor sa nechcene zmení
Užívateľovi BeerBoy88 sa páči tento príspevok.
catsfan Ignorovať20. 03. 2025 12:30
Najviac ma baví argument kanadských fanušikov, že Bettman môže zato, že kanadský tím 30 rokov nevyhral Stanley Cup
Užívateľovi Panzerschreck sa páči tento príspevok.
PJEscore Ignorovať20. 03. 2025 11:46
Pri súčasnom formáte je dôležitý najmä mindset. Ak je niekto nastavený, že jediná odmena je vyhrať SC a ak ho nevyhráš, tak je jedno, či si vypadol v 1.kole, vo finále, alebo si sa do PO ani nedostal, potom má Bettman pravdu. Mne ako fanúšikovi však nie je jedno, či jazda skončí v prvom kole alebo vo finále a preto považujem súčasný formát za zlý, hlavne v nabitých divíziách. Najviac na to dopláca Toronto - všetci sa im smejú, ako vypadávajú furt v prvom kole, ale ktorý team na východe vie vyradiť floridu alebo tampu? A oni ich majú pravidelne v prvom kole a keby raz prešli, tak majú toho druhého v druhom kole.
krivco Ignorovať20. 03. 2025 12:02
tak dáme floridu a tampu rovno do konferenčného semifinále, lebo sú silní a ostatné slabšie tímy sa medzi sebou pobijú, aby to bolo fér?
Užívateľovi catsfan sa páči tento príspevok.
mysterio Ignorovať20. 03. 2025 12:41
Torontom by som rozhodne neargumentoval to je kapitola sama o sebe a mimo ineho - dokazali vypadnut aj s Bostonom, Columbusom a Washingtonom a nemam najmensie pochybnosti, ze by to dokazala aj Ottawa, keby k tomu pride..Ale ja som tiez zastanca toho, ze je absolutna hlupost, aby si za to, ze si po cely rok jednym z najlepsich, stretol s dalsim z tych najlepsich hned v prvych kolach.
BeerBoy88 Ignorovať20. 03. 2025 12:21
Mne to tiež nechuti každý rok približne rovnakú supery , a o rozšírený playoff dúfam že tiež nedôjde, viem ze sú tam veľké zisky alw playoff ma byt odmena za to ze ste 80 zápasov hrali dobre . Nie ze sa tam 3/4 dostanú a začne im liga až potom
krivco Ignorovať20. 03. 2025 12:40
ja som mal skôr predstavu, že predkolo bude hrať 7, 8, 9 a 10 tím, lebo po tej základej časti to vyzerá na týchto miestach niekedy veľmi vyrovnane a takisto by to podľa mňa pridalo na exkluzivite zápasov konca základej časti, kde to fakt už bije väčšinou iba pár tímov a zvyšok sa šetrí alebo to už vzdal, takto ešte aj tím z 11 pozície môže hrať naplno, lebo vidí stále šancu. prvá šestka zoložaná z troch najlepších tímov oboch konferenciií a potom boj o dve divoké karty. Súhlasím s tým, že playoff je za odmenu, ale pred 45 rokmi bola odmena skončiť 16-ty z 21 a teraz z 32 tímov
krivco Ignorovať20. 03. 2025 12:42
oprava: prvá šestka zložená z troch najlepších tímov oboch DIVÍZIÍ
BeerBoy88 Ignorovať21. 03. 2025 11:56
6 priamo a 4 o zvyšné 2 miesta by som ešte teoreticky zniesol, aj keď to bude ďalšie predĺženie už tak dlhej sezóny
jam benn Ignorovať20. 03. 2025 12:56
Ako ono je rivalita super ale ked za posledných 5 rokov hrame dookola v play off s Coloradom a Vegas a vždy patríme medzi najväčších favoritov tak je niečo zle ked sa stretavame v tých skorších kolach , ja by som rad aj inu rivalitu a seriu . Aký ma vyznam ta zakladna čast ked za to že celý rok hrame dobre dostaneme ako 2 team na zapade Colorado ,prečo proste nemožme isť na LA ktore je 7 ale na Colorado ? a kludne COL može mat viac bodov jak Vegas ktorý su 3 ,aj tak sa nič nezmení .
Užívateľovi sulinkoo sa páči tento príspevok.
Samu21 Ignorovať20. 03. 2025 14:54
aby ste sa mohli hrať na korytnačky rok čo rok ...
jam benn Ignorovať20. 03. 2025 15:53
broski ja neviem či si ubližený z podpisu Rantanena alebo toho že rok čo rok vas vyradíme ale mna to nezaujima doslova píšeš stale tu istu nudnu sračku dookola .
REBBELS Ignorovať20. 03. 2025 14:01
Rozšířit PO je v zájmu nhl 4 týmy v předkole a pak system 1-8.Serie by byly zajimavější.Taky by měli změnit bodový system.Je poněkud zvláštní když v jednom utkání se rozdělí 3 body a v jiném 2.
Krátke správy
Najnovšie články
Aktuálne v diskusii
SlovakFitness.sk

Prečítajte si na SlovakFitness.sk

SlovakNHL.sk - správy, výsledky, štatistiky z NHL Facebook   Instagram   Twitter   RSS Webdesign and Internet media - Streftec
© 2005 - 2025 SlovakNHL.sk. Všetky loga a známky NHL a tímov, ako aj dalšie tu zobrazené materiály sú majetkom NHL, NHL Enterprises, L. P. a príslušných tímov.

Reklama na webe   |   O nás & kontakt   |   Mapa webu   |   Osobné údaje   |   Cookies