Zavrieť SlovakNHL.sk

Komentáre:

Čerstvý otec Fehérváry hviezdou zápasu. Lotyši prepísali dejiny NHL

Ladi   Ignorovať03. 02. 2026 06:37
Gratulacia Fehy....
VH1   Ignorovať03. 02. 2026 06:38
Dvojnásobná gratulácia !!!
ZACHI.m   Ignorovať03. 02. 2026 06:48
Happy father, happy life
tasho   Ignorovať03. 02. 2026 07:06
Gratulácia Fehy.
optimista   Ignorovať03. 02. 2026 07:50
ráno poteší bod z Minnesoty. Pozriem ostatné výsledky. Buffalo na Floride, Detroit v Colorade. Ešte aj všetci čo sa tlačia zo spodu vyhrajú šalený východ. W3 W4 W5 Oteckovi gratulujem
kelt   Ignorovať03. 02. 2026 07:55
Martin paráda chce to častejšie strieľať. Super gratulujeme dvojnásobne
Baggio   Ignorovať03. 02. 2026 08:05
MH42 vitaj medzi otcami a malej Aničke prajem veľa zdravia a nech obom rodičom robí v živote radosť PS: Veľmi sa mi páči výber mena Konečne normálne meno pri tých hypersupermoderných
Tento príspevok sa páči 4 užívateľom: sulinkoo, Hanyy, BeerBoy88, kelt.
Dany   Ignorovať03. 02. 2026 08:09
Martin krásny gól, gratulujem ku gólu aj k narodeniu dcéry
babobo   Ignorovať03. 02. 2026 08:42
čo dodať, Martin dvojnásobná gratulácia
Užívateľovi Baggio sa páči tento príspevok.
Falko   Ignorovať03. 02. 2026 08:44
Detroit im to aspon vratil
BoltsNation_4V   Ignorovať03. 02. 2026 08:51
Najväčším prekvapením sezóny je pre mňa bez debaty tragická Florida. Chaos v obrane, mizerná konzistencia a herný prejav pôsobí veľmi rezignovane. Veľké tímy si cestu nájdu aj cez zranenia lebo tie výhovorky na to sú už otrepané. The Athletic to napísali v poslednom rankingu úplne presne: "Sorry, Florida, but we’re not buying the “we’ve had to play without Aleksander Barkov and Matthew Tkachuk all season” excuse. he Lightning played at a 109-point pace without Nikita Kucherov during the 2020–21 season. The Avalanche were among the league’s best teams for multiple seasons without Gabriel Landeskog. Great teams always find a way. It’s time for the Panthers to prove they’re one of them."
Užívateľovi Mittet sa páči tento príspevok.
mike10   Ignorovať03. 02. 2026 09:22
kludne porovnavaj barkova s landeskogom alebo kucherovom ale povedz aj to druhe ze chybal vyse pol sezony tkachuk kulikov, nosek, gadjovich...dnesny zapas nehrali aj marchand lundell a jones a zranil sa bennett. samozrejme ze hraje florida tragicky ale treba sa to pozerat objektivne. bobrovsky takisto nepomaha, dnes opat 75% uspesnost...ak florida nejakym zazrakom postupi do play off tak aj tak sa bude kazdy tim modlit aby s nimi nemusel hrat a verim ze v plnej zostave by tampu v play off opat vybuchali
Tento príspevok sa páči 2 užívateľom: BeerBoy88, Panzerschreck.
sulinkoo   Ignorovať03. 02. 2026 10:05
Hlavne florida hrala posledné roky 3x finále - čo je úplne logické, že sa to odrazí jednak na výkonoch, motivácii atď. Tí hráči nie sú stroje, kvalitná letná príprava, oddych jednoducho absentujú a je to úplne logické, že príde aj takýto útlm. Súhlasím s tým, že ak by ste postúpili, tak vzhľadom na skúsenosti z posledných sezón to môže byť "úplne iný tím".
Teraz zavŕtam do vlastných radov - áno v ZČ sme bez Landyho boli vždy top tím posledných sezón. Ale dovolím si tvrdiť, že ak by hral pominulé roky celú sezónu aj v PO, tak minimmálne raz hráme aspoň finále konferencie (Áno hral posledné PO, ale tam boli úplne iné okolnosti). To porovnanie Barkova s Landym je na mieste, avšak mierne v inom kontexte ako je písané vyššie. Kucherov je líder bodový, čo je samozrejme tiež potreba, ale nedával by som to do tohto kontextu ako porovnanie. Toto mi príde také, že nasilu si idem kopnúť do niečoho, čo je pri hlbšom zamyslení aj tak logické.
Užívateľovi prasjanko sa páči tento príspevok.
BoltsNation_4V   Ignorovať03. 02. 2026 10:25
Nešlo o kopnutie, ale o citovanie jedného z najrenomovanejších denníkov, s ktorým navyše súhlasím.
Užívateľovi Mittet sa páči tento príspevok.
BoltsNation_4V   Ignorovať03. 02. 2026 10:34
Nevidím dôvod, prečo by porovnávanie Kucha a Barkova nebolo na mieste. Je pravda, že som nespomenul všetky ostatné zranenia, ale aj tak to nie je výhovorka na to, aby bol tento tím mimo play-off. Pozri sa na postavenie Tampy, na všetky tie zranenia, ktoré máme, a na to, s akou obranou hráme celú sezónu. V play-off to určite bude vyzerať inak, a veľmi by som si prial, aby sme sa tam stretli. ideálne však vo vyššom kole než hneď v tom prvom.
Užívateľovi eRko_88 sa páči tento príspevok.
mike10   Ignorovať03. 02. 2026 10:55
podla mna to postavenie v tabulke odzrkadluje tu kvalitu timu ak nehra tolko lidrov. v podstate dnes hrali bez prvych dvoch centrov, obrancu cislo jedna a najproduktivnejsieho hraca a takto hraju v podstate celu sezonu len sa meni ten zoznam chybajucich hracov. ja to bohuzial na play off uz nevidim, dalsi strateny zapas v tretej tretine a to sme vzdy boli tim ktorý sa oznacoval ako comeback cats alebo cardiac cats kedze sme vedeli otacat zapasy a nie ich prehravat aj ked vedieme
nordiquesq   Ignorovať03. 02. 2026 10:01
Od Floridy som osobne očakával, že začne vylaďoval formu až v poslednej tretine pred play-off a doliečovať a šetriť hráčov počas značnej časti sezóny (najmä po troch dlhých sezónach po sebe). Však to sa aj stalo. Aj preto by som radšej ešte o tragickej Floride nehovoril - možno je to súčasť stratégie. Keby je 10 zápasov do konca tak fajn, ale tretina ZČ pred nami... Pokojne sa môžu hecnúť a chytiť sériu 10+ víťazstiev v rade a napokon sa dostať až do finále.
Užívateľovi Mittet sa páči tento príspevok.
Jake   Ignorovať03. 02. 2026 15:51
V jednom z nedávnych podcast epizód Hokejových Bastardov zaznel pomerne trefny komentár - Florida je vlastne úplne safe, aj keby náhodou do toho playoff nepostúpila. Jasne, že každý hráč tam chce byť a vyhrávať, ale ak po 3 rokoch únavy + kľúčových zranení to proste teraz nedajú, tak si konečne oddýchnu od konca apríla a od októbra sú zas ready na ďalšie 3 finále v rade. Ich žiadne "okno" netlačí
Užívateľovi sodom sa páči tento príspevok.
BeerBoy88   Ignorovať03. 02. 2026 09:43
Tomu sa povie osláviť prírastok a chválim aj výber krásneho mena
Užívateľovi Baggio sa páči tento príspevok.
sulinkoo   Ignorovať03. 02. 2026 10:39
Veď ja som reagoval na výrok toho denníka.
Ithilon   Ignorovať03. 02. 2026 10:55
Ja sa síce z toho že sa Floride nedarí teším, ale bojím sa čokoľvek povedať. Oni sú tak nabití, že sú schopní potiahnuť 10 zápasov po sebe win a spraviť dobré play off kľudne z posledného miesta. Ja by som ich fakt neodpisoval.
surgeon   Ignorovať03. 02. 2026 11:13
nejak mi ten kampanen (aj ked boduje ale neveim ci to neni len efekt 20+93) nesedi medzi 20+93. Skusil by som evansa medzi nich. Vie podrzat a branit co by dost pomohlo. Kapanen je len zakoncovatel, akonahle ma rozvinut akciu tak to pri nom vzdy konci...
Užívateľovi Mittet sa páči tento príspevok.
optimista   Ignorovať03. 02. 2026 11:43
no Evans? túto sezónu je slabučký. Jediný za koho by som menil je Suzuki Kapanen nie je top ale u Habs lepší center k tým dvom nieje. Za skúšku by možno stál Danault ale mne sa jeho hra nepáči. Kapy je na nováčika v pohode. Určite by som mal radšej pri Slafkovi niečo ako Oreillyho. Ale som rád že Juro potvrdil že je top hráč a nemá problém bodovať aj s dvomi nováčikmi bez 13-14.
Tento príspevok sa páči 2 užívateľom: bandwagon, Pteraspid.
Mittet   Ignorovať04. 02. 2026 03:32
Evans by mohol bodovat viac ale neni slaby...pride mi v poslednych zapasoch ze by mohli skusit novy impulz a dat tam medzi nich niekoho ineho...len velmi neni koho
dali27   Ignorovať03. 02. 2026 13:19
No však a čo chceš viac od Kapanena, keď hrá vo formácii s dvoma tvorcami hry? Veď práve tam je potrebný hlavne strelec a zakončovateľ. Práve preto je tá formácia tak nebezpečná, lebo je dobre poskladaná. Je to podobné ako v Edmontone, kde hrá McDavid s Hymanom v útoku. No a v rovnovážnom stave má Kapanen prakticky rovnako bodov ako Slafkovský, akurát nehrá prvú presilovku, kde Slafko robí množstvo bodov. Demidov k sebe potrebuje hlavne strelca, takže ten Kapanen s ním v útoku má logiku. Slafko taktiež profituje z toho, že hrá s Demidovom vo formácii a presilovku s troma geniálnymi nahrávačmi, aj vďaka tomu má tak vydarenú sezónu po streleckej stránke...
Tento príspevok sa páči 2 užívateľom: bandwagon, BeerBoy88.
bandwagon   Ignorovať03. 02. 2026 14:16
Každý tam profituje z každého. Stále je hlavný ťahúň útoku Juro. Ten útok je typovo výborne poskladaný. Kapanena určite nechať. Hrá prvú sezónu a patrí medzi top nováčikov. Čo si viac želať? Akurát sa naučiť lepšie brániť. Resp. ich párovať s defenzívne ladenou dvojicou, lebo do zadu okrem Slafka toho moc nenahrajú. Túto sezónu sa pozerá na Jurov úspech v predu, ale netreba zabúdať ani na jeho veľký progres v obranom pásme. Stáva sa z neho two-way forward.
Tento príspevok sa páči 2 užívateľom: surgeon, Pteraspid.
optimista   Ignorovať03. 02. 2026 14:48
Kto z koho profituje? Neviem isto ale statisticky je to asi takto: 5v5 do 17.11. ( vtedy bol Slaf presunutý ku Kap-Dem, ešte sa na 4 záp vrátil ale to nie je podstatne) odohrali po 19z Kapanen 6+4 - 0,5bz, Demidov 3+5 - 0,42, Slaf 2+1 - 0,16b/z ( Newhook 4+5 ). Po 17. 37z Kapanen 8+6 - 0,38b/z, Demidov 6+16 0,56b/z, Slaf 5+14 0,51b/z. Podľa toho vyzerá že Slaf s Demi ťažia so spolupráce viac ako Kapy. Jednoznačný víťaz je Juro. Netreba zabúdať že Kapanen mal v prvých 19 zápasoch úspešnosť streľby 27%, Newhook 30%. So Slafkom má Kapy 15% , Demi mal bez 18% so 15%. Slafko išiel zo 6 na 11%. Oblubene Pens-ove IPP Prvá čast Kap 82%, Demi 58% ( newho 64%) útok so Slafkom Kap 55% Demi 79% Juro? z 27% so Suzuki - Caufield sa dostal na 73% podiel na góloch 5v5. Slafko týmto "preradenáím" jednoznačne a definitívne vyhral 1 cenu.
Užívateľovi bandwagon sa páči tento príspevok.
dali27   Ignorovať03. 02. 2026 15:12
Tak samozrejme všetci ťažia z toho, že tá kvalita je skoro rovnomerne rozložená na 2 formácie, ale obrovský faktor je aj ten príchod Dobsona, ktorý je skvelý obojsmerný obranca a fantasticky podporuje útok, v rovnovážnom stave má 30 bodov, čo je na obrancu super bilancia. No a Matheson má taktiež super ofenzívny príspevok, rovnako aj Carier je nadpriemerný obranca do ofenzívy. Vďaka tomu, že majú tak významnú ofenzívnu podporu od obrancov, tak strieľajú viac gólov aj útočníci a celkovo ten tím je proste ofenzívne extrémne silný. Ešte 2 sezóny dozadu, keď tam nebol Dobson ani Hutson, ani tá ofenzíva nebola celkovo tak nebezpečná. Teraz má Montreal najlepšiu obranu čo sa týka podpory útoku a ofenzívy v celej lige, to je veľký gamechanger aj v celkových výsledkoch a množstve strelených gólov tímu...
Užívateľovi Mittet sa páči tento príspevok.
surgeon   Ignorovať03. 02. 2026 15:41
Mudro hovorite vsetci. Vsetko to dava zmysel. Ked si mi pripomenul tu obranu, z pred dvoch rokov, kedy som mathesona chcel vymenit za baliciek kariet, tak to chce asi len cas nech pridu a dozreju vsetci. Hutsonovi j*ebe btw
Tento príspevok sa páči 2 užívateľom: dali27, Mittet.
Mittet   Ignorovať04. 02. 2026 03:36
Presne, Matheson mi liezol strasne na nervy, a zrazu ked je Nr.3 v hierarchii, tak je ovela lepsi
jankoxxx   Ignorovať03. 02. 2026 13:38
Co bude z kapanena sa uvidi, ale kazdemu je jasne, ze C2 je momentalne Juraj..
Užívateľovi Mittet sa páči tento príspevok.
krivco   Ignorovať03. 02. 2026 11:17
fakt som zvedavý, ako to dopadne s Ottawou, bodovo sme v tejto fáze sezóny rovnako ako pred rokom, akurát vtedy to stačilo na 3. miesto v divízii a dnes na delené šieste so stratou 9 bodov na tretie, neuveriteľné.
dali27   Ignorovať03. 02. 2026 12:16
No tento rok má Ottawa smolu v tom, že ešte nedávno dlhodobo jedni z najslabších tímov na východe Buffalo, Montreal a Detroit zrazu hrajú ako top tímy NHL, Tampa si drží štandard a ešte aj ten podceňovaný Boston ide neskutočne nad plán... Ale Ottawa taktiež ukazuje v posledných týždňoch veľkú kvalitu a ten tím má rozhodne potenciál do budúcna, Stutzle a Sanderson hrajú parádne, Brady, Batherson a Cozens sú taktiež rozdieloví hráči, škoda toho Pinta, že neudržal formu zo začiatku sezóny a to dostal luxusný kontrakt... no byť v Atlantiku je momentálne fakt za trest a to posledné tímy sú tam teraz Florida a Toronto, to hovorí za všetko...
Tento príspevok sa páči 2 užívateľom: Dominik Hasek , mado.
mysterio   Ignorovať03. 02. 2026 11:39
Vybehlo na mňa : Toronto v 3 z posledných 4 zápasov bez presilovky. Fascinuje ma ako dokážu súperi hrať tak čisto zrovna proti Torontu
mysterio   Ignorovať03. 02. 2026 15:58
Zo srandy som si pozrel, kto je ako na tom v Atlantickej s počtom PP. Florida Panthers 201 presilových hier, Ottawa Senators 182, Detroit Red Wings 178, Tampa Bay Lightning 168, Buffalo Sabres 161, Montreal Canadiens 161, Boston Bruins 160, Toronto Maple Leafs 131. To je aký bizár, že Florida ma o 70!! presiloviek viac ako Toronto. Na konci sezony budú mať o 100 presiloviek viac? Pochopitelne sú prví v celej lige a Toronto posledné.
dali27   Ignorovať03. 02. 2026 19:51
Tak bizár mi skôr príde to, že napriek takej obrovskej disproporcii sú na tom v tabuľke skoro rovnako
Užívateľovi Mittet sa páči tento príspevok.
Dominik Hasek   Ignorovať03. 02. 2026 13:25
Ďalší "štvorbodový" zápas pre nás, som veľmi rád, že po prehre s Montrealom tentoraz víťazný. Veľmi dôležitý bol time out po góle na 2:0, potom sme začali hrať inak. Floridu by som ešte neodpisoval, do konca ZČ ostáva ešte 1/3 zápasov a stať sa môže čokoľvek. Na zranenia by som sa ale nevyhováral, tých máme dosť aj my od začiatku sezóny. Včera sa navyše zranil aj Benson, snáď sa čoskoro vráti! Z môjho pohľadu trpia Panthers hlavne kvôli výkonom Bobrovského, jeho čísla v tejto sezóne sú určite ďaleko za očakávaniami. V každom prípade je Atlantická divízia "neskutočný masaker", bez debaty najlepšia a najkvalitnejšia v celej NHL. Martinovi gratulujem ku gólu, aj k narodení dcéry, nech im hlavne zdravíčko slúži...
Užívateľovi mike10 sa páči tento príspevok.