Zavrieť SlovakNHL.sk
09. 04.
 zápasy
 
BUF
5
Highlighty 
 
MTL
2
Highlighty 
 
OTT
5
Highlighty 
 
DET
6
Highlighty 
 
NJD
2
Highlighty 
 
NYI
5
Highlighty 
 
STL
2
Highlighty 
 
DAL
5
Highlighty 
 
CHI
2
Highlighty 
 
COL
3
Highlighty 
 
UTA
4
Highlighty 
 
ANA
6
Highlighty 
SN
SEA
4
Highlighty 
 
LAK
4
Highlighty 
11. 04.
kurzy
18:30
19:00
OTT
 
 
21:00
WSH
 
 
22:00
23:00
NJD
 
 
23:00
STL
 
 
23:00
MIN
 
 
23:00
NYR
 
 
23:00
CAR
 
 
01:00
01:00
CBJ
 
 
01:00
PHI
 
 
01:00
CGY
 
 
02:00
04:00
VAN
 
 
+

Komentáre:

Nečakali na leto: Devils vyhodili generálneho manažéra!

BiBo   Ignorovať07. 04. 2026 07:06
Pre mňa je tento ťah očakávaný a prichádza v dobrý čas (ak nie aj neskoro). Už po trade deadline sa vkľude mohlo začať s obmenou. Keď si Tomove pôsobenie pozriem v celku tak som popravde rád, že prišla zmena. Prakticky sa mi nepáčil skoro ani jeden ťah. 1. výmena Blackwooda - v časoch keď tím nebol konkurencieschopný sme ho nechali vykúpať a tvrdili, že nenapĺňa potenciál. Odvtedy je kvalitným brankárom č.1 či už v San Jose alebo v Colorade. bolo mi ľúto keď odišiel a v bráne Devils to nebola žiadna sláva odvtedy. 2. Timo Meier a Ondrej Palát - obetovalo sa veľa či už aktíva za Meiera alebo plat Paláta a výsledky sa nedostavili ani nenaplnili očakávania. 3. bratia Hughes - odkedy sme draftovali Luke Hughesa tak celý manažment sa zaslepene uberá po myšlienke spojenia všetkých bratov. Luke dostal čo si vypýtal, je tlačený dopredu od prvých minút na ľade, dostane lukratívny kontrakt, a keď už má prísť k tomu najhlavnejšiemu a najprospešnejšiemu a to dotiahnúť Quinna, tak manažment zlyhá a neprivedie ho sem napriek veľkému množstvu aktív. Celé zle. 4. súvisiac s predošlým bodom - situácia okolo Nemca - z pohľadu slovenského fanúšika ale aj fanúšika devils ide o nezvládnutú situáciu kedy Šimon pri dôvere pôsobil ako elitný hráč, strelil hetrik, rozhodoval zápasy (a áno a aj bránil skvele), no akonáhle sa vrátili všetci zranení, tak ostal nevýznamným treťopárovým obrancom bez minúť a v tieni Luke Hughesa, ktorý napriek minútam teda lepší nie je. Tak som sa trocha rozpísal po dlhšom čase a snáď sa ešte minimálne tie posledné dva body podarí napraviť novému manažmentu (buď priviesť Quinna alebo využiť Šimona lepšie... azda aj cez trejd...
Tento príspevok sa páči 14 užívateľom: Punk, Qucoboy, mikisocka, Hockey-NHL, Dany, sekonen, kelt, Miichal, nordiquesq, klasko13, sulinkoo, Juraj14, Pteraspid, buki12345.
Qucoboy   Ignorovať07. 04. 2026 07:56
Pre mňa sú Devils jedno z najväčších sklamaní už druhý rok po sebe. S takýmto kvalitným tímom sa za dva roky iba raz dostať do play off a aj to padnúť hneď v prvom kole? Veľké sklamanie. Jednoducho superhviezda ako J.Hughes a nemu hráči ako Bratt, Meier, Hischier, Mercer a obrana poskladaná s hráčov Hamilton, Pesce, Hughes, Siegenthaler nemôže nepostúpiť do play off. Prvý krok bolo vyhodenie neschopného manažéra, teraz musí prísť druhý krok - prepustenie trénera. Nový manažér s tímom neurobí dokopy nič, ak je tréner neschopný z tímu vytiahnuť maximum. Verím, že konečne sa po sezóne rozhodne o budúcnosti Nemca, snáď už v inom tíme. Hischier by sa tiež mohol sťahovať, Wild by ho brali okamžite a ja by som ho tam tiež rád videl. Treba v tom tíme urobiť viacero zmien, možno ani nie tak veľkých ale v prvom rade musí ísť tréner niekam do "pa pa".
Užívateľovi nordiquesq sa páči tento príspevok.
Punk   Ignorovať07. 04. 2026 10:00
vymenit oboch Hughesovcov na tom sa da momentalne len zarobit...teda ak ma team dobreho GM...ano Jack dal vitazny gol a stratil zub ale on takto nezahra cele PO a ma vybornu zmluvu zatial...ze je skleneny ani netreba hovorit...menil by som hned...Luke by bol oriesok toho by sa zbavovalo o nieco tazsie....heh a rozumiem ze ty pre MIN by si si ceresnicku vytiahol...ale ten by tam pasoval to je pravda a mate tam najuzitocnejsieho Hughesa len ci predlzi
Užívateľovi nordiquesq sa páči tento príspevok.
mikisocka   Ignorovať07. 04. 2026 08:04
roy je volny a keefe moze ist nicit toronto, tam to vraj maju radi
REBBELS   Ignorovať07. 04. 2026 08:35
Keefe zůstane a na místo GM příjde Treliving.A můžou vybudovat Toronto2.
Tento príspevok sa páči 5 užívateľom: Qucoboy, nordiquesq, Ojo, Pteraspid, sekonen.
Fero1981   Ignorovať07. 04. 2026 08:42
Ten bol dobryy
Qucoboy   Ignorovať07. 04. 2026 09:51
Len aby to bol fail a nie realita ????
LongiSVK   Ignorovať07. 04. 2026 16:51
REBBELS to ani nahlas takéto nehovor, oni sú schopní túto sprosťárnu zrealizovať...
Užívateľovi Punk sa páči tento príspevok.
Pens   Ignorovať07. 04. 2026 08:07
Situácia okolo Šimona Nemca je komplikovaná. Vedenie vsadilo na Lukea Hughesa po mimoriadne vydarenej sezóne https://njdevilsadvocates.substack.com/p/luke-hughes-is-turning-into-a-perennial a nepodarila sa výmena Dougieho Hamiltona. Hamilton sa opäť "rozbehol" a je jednoznačne túto sezónu najlepším obrancom tímu, Šimon vo dvojici s mladším Hughesom spoločne defenzívne doslova "vyhoreli" a tak mu našli miesto vo dvojici s Brendenom Dillon. Treba si však uvedomiť, že Šimon napriek tomu má 2. najvyšší hrací čas v hre 5v5 zo všetkých obrancov v tíme (viac ako Hamilton) a hráva tie "najľahšie" minúty na základe nasadenia a kvality súpera. Takto pravdepodobne chceli využiť jeho ofenzívny potenciál. Skvelé bránil ? Do tohto sa už "púšťať" nejdem , ale "obrana" sa výrazne zlepšila až po tom kritizovanom zaradení do tretej dvojice s najlepším defenzívnym obrancom Devils tejto sezóny a tým je Brenden Dillon. Inak v zámorí píšu i toto (dal som to tu včera, dám i dnes ) https://devilsarmynetwork.com/analyzing-why-the-devils-should-entertain-trading-simon-nemec/ Šimon Nemec zažíva rozhodne lepšiu sezónu ako Luke Hughes, ale ak má dostať poriadnu príležitosť, tak "prekážkou" je skôr Dougie Hamilton.Odchodom druhého by sa jedine "otvoril priestor" v presilových hrách, tu však treba dodať, že väčšinu sezóny patrí Luke Hughes do top 10 bodovania obrancov v súťaži.
Tento príspevok sa páči 4 užívateľom: mike24, nordiquesq, BeerBoy88, optimista.
nordiquesq   Ignorovať07. 04. 2026 10:37
Ono - chcelo by to porovnanie systémov Ruffa a Keefeho. Keď som sledoval nejaké články a diskusie fanúšikov Devils, tak ma zaujalo, že Keefe očividne po "neúspechu" v Toronte začal presadzovať iný hokej. Ruffov systém (kde mal Nemec lepšie čísla) stál vraj na agresívnom napádaní, rýchlom opúšťaní pásma a útokoch z prečíslenia (rush offense). Keefe vraj začal presadzovať "Fight The Panic" štýl. Namiesto rýchlej kolmice dopredu vyžaduje od obrancov metodické, pomalé rozohrávky. Obrancovia si majú prihrávať medzi sebou, pokojne aj zakrúžiť späť za bránu a hrať na nahadzovanie pukov (dump-ins). Tam prišiel zo sezóny na sezónu obrovský prepad corsi, takeaways/giveaways, xGf a relatívneho xGf a pod. Neviem či som to dobre čítal, ale zdá sa mi, že najväčší rozdiel u Nemca oproti prvej sezóne bolo hlavne 57 DefZone Giveaways, ktoré pramenia z tohto štýlu a absencie kreatívnych kolmíc a rýchleho prechodu do pásma. Ak k tomu pridáme, že po chybách vedel byť Nemec okamžite posadený na lavičku a tvrdo kritizovaný aj pred novinármi, príde mi, že proste panikári a že mu tento štýl nevyhovuje. To samo o sebe nehovorí proti Keefemu samozrejme, ale v takomto štýle bude stále sa rozvíjajúci Nemec vždy nanajvýš priemerný (a skôr podpriemerný) obranca - a očividne takým bude aj o niečo lepší Luke Hughes, ktorého stats sú tiež zlé. Nehovorím, že Nemec je super a za všetko môže Keefe, ale nemyslím si tiež, že Nemec začal zázračne zle hrať a že jeho prednosti sú využívané. Otázkou je za mňa potom to, čo s tým do budúcna. Stále si myslím, že Nemec potreboval ešte tieto dve sezóny skôr rozvoj, než takéto lámanie cez koleno, ale ak má na to niekto iný pohľad tak pokojne. https://thehockeywriters.com/sheldon-keefe-2-0-the-devils-unlocked-a-smarter-stronger-coach/ https://www.reddit.com/r/devils/comments/1q8c3f7/we_need_to_talk_about_sheldon_keefe/ https://pucksandpitchforks.com/posts/what-can-new-jersey-devils-learn-about-sheldon-keefe-based-on-his-time-in-toronto
Tento príspevok sa páči 2 užívateľom: cegy, mikisocka.
nordiquesq   Ignorovať07. 04. 2026 10:39
Ale zaujímal by ma hlavne tvoj názor, keďže ty omnoho lepšie čítaš pokročilé stats.
Pens   Ignorovať07. 04. 2026 13:41
... tak v prvom rade, chcem napísať, že som iba laik a bude to subjektívne hodnotenie. Samozrejme, že pod iným herným štýlom budeš dosahovať rozdielne "výsledky", ale u Keefea je oveľa väčším problémom ofenzíva. Kritici tvrdia, že systém, ktorí vyznáva (v prvom rade rýchle prihrávky či cyklický útok) potláča ofenzívny talent, spomaľuje rýchle tímy, teda presne to, v čom by Devils mohli sláviť "úspech". Porovnanie dvojice Ruff a Keefe tu: https://www.allaboutthejersey.com/2024/9/20/24249115/my-main-preseason-question-how-will-sheldon-keefe-coach-new-jersey-devils Veľa odborníkov práve verilo, že po Keefeom budú obranné nedostatky dvojice Luke Hughes, Šimon Nemec oveľa viac limitované. Opak je však pravdou a najväčším "kameňom úrazu je prechodová hra. Tu viac: "Keefe's system is a defense heavy system. there have been detailed posts breaking down what the system is and why it isn't good for us already. Keefe's system really neuters any rush offense. it suppresses offense from the blue line. and it slows everything down. defensemen are told to pass the puck between each other (which often leads to turnovers in our own zone and scoring chances against) instead of passing the puck up to the forwards. you're seeing less breakouts from the d zone and less stretch passes. This is detrimental to the Devils in particular because our core is built around rush offense. the system Keefe is employing is not made for our core, especially our core four forwards (Hughes, Bratt, Meier, and Hischier). it also isn't made for our offensive defensemen (Hamilton, Hughes, and Nemec). our entire identity is rooted in our speed and our rush generated offense and we've completely gotten rid of it. and you wonder why we've now gone over a calendar year with horrendous offensive stats even when we upgraded our roster and gave ourselves an actual third line. Keefe's system does not work with this team's roster and, more importantly, this team's core and its future." Veľa užívateľov píše, že mu pokročilé štatistiky "krivdia" a vôbec neodzrkadľujú stav na ľade. Opakujem, pokročilé štatistiky majú pomáhať, nie rozhodovať a vždy treba za nimi hľadať "príbeh". Začlenenie analytických údajov do každodenného tréningu a prípravy na zápasy sa stáva normou. Tímy, ktoré efektívne využívajú tieto údaje, získavajú konkurenčnú výhodu, vďaka čomu sa hokejové štatistiky stávajú neoddeliteľnou súčasťou moderného ľadového hokeja. Vďaka pokročilým technológiám sledovania môžu tímy analyzovať, kde sa hráči na ľade v danom okamihu nachádzajú vzhľadom na pozíciu puku. Tieto údaje je možné vizualizovať pomocou tepelných máp, ktoré zobrazujú najčastejšie oblasti, kde sa hráči a puk počas hry nachádzajú. Tieto vizuálne nástroje poskytujú taktický prehľad o hernom štýle tímu a zvýrazňujú oblasti na zlepšenie. Napríklad, ak má tím problémy v obrane, tepelné mapy môžu odhaliť medzery v krytí alebo oblasti, kde súperi často získavajú kontrolu. Identifikáciou týchto vzorcov môžu tréneri upraviť obranné štruktúry, aby lepšie chránili sieť. Tu osobne ja vidím najväčší problém defenzívy Šimona Nemca. Pozičná hra. Jeho ofenzívny vplyv však výrazne prevyšuje obranné nedostatky a je len na na vedení, aby mu našli najlepšiu pozíciu v tíme na najlepšie využitie tohto potenciálu. Momentálne sa však rozhodli vsadiť na Lukea Hughesa (po minulej sezóne logicky krok) a ďalej napravo bol Dougie Hamilton všestranejším hráčom ako Šimon. Uvidíme, čo prinesie zmena GM a pravdepodobne i coacha.
Tento príspevok sa páči 2 užívateľom: nordiquesq, LongiSVK.
nordiquesq   Ignorovať07. 04. 2026 14:00
V prvom rade vďaka za odpoveď a za termín cyklický útok. Navyše ten článok z All About Jersey mi potvrdzuje to, čo som našiel aj ja, takže sa teším. Ako, keby bol Keefeho systém brutálne efektívny a Jersey by valcovali buď v základnej časti, alebo v play-off, sťažovalo by sa ťažšie. Ale takto je ťažko nesúhlasiť. Mňa skôr štve to, že v minulosti sme už všetci videli ako sa dá zabiť talent zlým rozvojom - minule tu bola napr. debata o Lafrenierovi a Kakkovi v Rangers... A čo sa pokročilých stats týka - ja s tebou úplne súhlasím. Presne preto som hľadal analytickejšie texty využívajúce prácu s pokročilými stats v spolupráci so zmenou systému pod oboma trénermi. Je zrejmé, že Nemec nehrá dobre, aj preto by ma zaujímal jeho vývoj pod trénerom ako Ruff...
Ithilon   Ignorovať07. 04. 2026 08:32
Tomu tímu prajem obmenu celého vedenia, ale popravde keď sa nad tým zamyslím, myslím si že generálny manažér neurobil zas tak zlú robotu. On priniesol do tímu najžiadanejších hráčov na trhu , a presne to čo tímu chýbalo aby prerazili do play off. V tom období keď bol Hamilton najväčšia ryba na trhu, získal ho . Meier ? Do devils. Markstorm najlepší brankár na trhu ? Taktiež do new Jersey. Svojho času im chýbal niekto na play off, získali Palata. To že sú spomínaní hráči v kuse zranení,ako Hamilton, alebo nenaplnili očakávania ako Meier a Palat je už vec druhá, a myslím že ide na triko v prvom rade trénera ktorý nedosiahol z timu maximum. Až potom generálny manažér. Určite si ho nezastavam, myslím že je čas odísť, skôr ma len napadá, že najväčšiu chybu čo urobil, bolo angažovanie keefa, a ten tím si zaslúžil iného trénera . Podľa mňa je poskladaný dobre
Tento príspevok sa páči 2 užívateľom: kelt, nordiquesq.
kelt   Ignorovať07. 04. 2026 09:03
Presne tak Keefe to má spočítané. Najneskôr zajtra čakám meno nového trénera.
Užívateľovi sanitka sa páči tento príspevok.
sanitka   Ignorovať07. 04. 2026 10:01
tak pán Keefe,nech sa páči, šup, šup....
mike24   Ignorovať07. 04. 2026 09:58
Asi mi niečo uchádza ale vôbec nerozumiem prečo spolu s GM neletí zároveň aj coach? Toronto to urobilo rovnako. Ani v prípade TOR ani NDJ neverím, že tréneri zostanú na svojich miestach. Načo je toto vôbec dobré?
mysterio   Ignorovať07. 04. 2026 10:20
Moj tip - Torontu uz o nic nejde a je uplne jedno, kto na lavicke bude tych poslednych par zapasov, najať dočasného, noveho trenera by bola hlupost a ci tam bude Berube alebo jeho asistent prakticky nic neriesi. Cakaju, kym zozenu noveho GM, ktory si prevedie svojho trenera
Užívateľovi Punk sa páči tento príspevok.
mike24   Ignorovať07. 04. 2026 10:58
LA s pôvodným asistentom bojuje o play-off. Hocijaký asistent by to v oboch prípadoch zvládol, keďže žiadnemu tímu nejde o nič. Mne logika hovorí buď vyraziť oboch naraz skôr. (väčšia úspora). Akože chápem hierarchiu, časové hľadisko, že noveho GM potrebujú ako prvého. Ale mám zato, že je zbytočné zdržiavanie a nádej pre oboch trénerov, hoci napr. keď Dubas prišiel do Pittsburghu tak Sullivana si osvojil a ešte ho hájil. No neskôr sa ukázalo, že to bolo tragické rozhodnutie.
jam benn   Ignorovať07. 04. 2026 12:06
to dava naprostu logiku mike , ty nechceš uponahlať ani zisk GM ani trenera , cez leto si na to zoberieš čas , fakt nema zmysel to riešiť teraz ked každý chce mať čo najväčšiu šancu na drafte . Navyše jak píše mysterio , predsa nezobereš trenera bez suhlasu noveho GM , tam musí byť medzi ludmi nejaka chemia
mike24   Ignorovať07. 04. 2026 12:41
No mne nie. Ja nikde nepíšem, aby tím najal nového trénera, hneď ako starého vyrazia. (samozrejme, že nie). Čo by sa akože stalo keby ich vyrazili naraz? Nič. Trebárs môžu vyhlásiť, že koncom ZČ obaja končia a proces výberu zahajujeme okamžite. Dokončia čo majú a hotovo. To, že sa to takto robí mne skôr vypovedá o nepripravenosti vyššieho manažmentu resp. osôb poverenými vlastnikmi. Možno sa menia tie, o tých sa tak neinformuje. Teoreticky skôr si viem predstaviť, že už jednali v tichosti a majú niečo predrokované ohľadom nového GM, a preto starého hneď vyrazia, nie naopak.
jam benn   Ignorovať07. 04. 2026 13:06
Ale im je jedno že vypadaju tragicky a o to ide , chcu najväčšiu šancu na drafte , to je cele .
mike24   Ignorovať07. 04. 2026 14:03
Ale to, že tam nechajú súčasného trénera a nie jedného z assistantov im to vôbec nemusí pomôcť dosiahnuť. Možno to platí v prípade TOR ale v prípade NJD nie.
Slippery Pete   Ignorovať08. 04. 2026 06:59
Zrovna LAK je asi ten najhorší možný príklad aký si mohol použiť Ich drží v boji o PO len tých milión predĺžení do ktorých sa dostali. Oni PO tím vôbec nie sú. Ak by sa im podarilo postúpiť z 2. WC spotu, tak verím tomu, že dostanú 4-0.
jam benn   Ignorovať07. 04. 2026 12:04
No ešte Keefeho poslat preč a bude to ideal a k tomu čo píše Pens , suhlasím ale proste pre Nemca by bolo idealne zmeniť adresu , hrať niekde kde to na nom bude stať , ako povedzme si to na rovinu , velku čast bodov robia tý top beci prave na PP a tam pri momentalnej situacii Nemec nieje . Pre neho je logicky krok isť niekde kde prave nemaju pretlak obrancov jak v Jersey už od jeho začiatkov tam , isť tak do SJ , dostať sa na prvu PP , tam nech ho to kludne preverí ale Jersey fakt niesu momentalne dobrý pre jeho vyvoj , takže verím že on bude velmi tlačiť na vymenu a nový GM mu ju snad dopraje.
Pens   Ignorovať07. 04. 2026 14:02
... veru, ale tu by sme to nemali mať "Devils" až tak "za zlé". Presilová hra funguje dobre (12. - 22,4%) a dvojica Luke Hughes, Dougie Hamilton patrí medzi top 25 najproduktívnejších obrancov v tejto hernej činnosti. K tomu Šimon Nemec pri tom obmedzenom čase nedokáže byť výraznejšie efektívnym, aby boli "prinútení" k zmene. https://hockeyviz.com/fixedImg/shotLocOffPP/2526/N.J/wrap
jam benn   Ignorovať07. 04. 2026 14:10
No a preto hovorím že je pre neho logicky krok zmeniť team , pretože on je hráč ktorý potrebuje byť na PP . Predsa len je niečo ine byť pre ten tvoj team najväčší klenot v obrane a ine je byť za Lukom ktoreho budu vždy uprednostnovať , budu s tebou aj inak pracovať a hlavne mu to dovolí ukazať jeho plný potencial , ja nehovorím že za všetko može Jersey ale hrat pod Keefem by som fakt nechcel , nema premna uplne tu auru trenera ktorý vie pracovať s mladými .
jam benn   Ignorovať07. 04. 2026 14:13
Navyše Jersey celu tu dobu odkedy tam je Nemec ma obranu nabitu , je tažke sa tam viac presadiť ked su karty tak rozdane . Zmena organizacie je premna u Nemca fakt logicka pre všetky strany .
REBBELS   Ignorovať07. 04. 2026 14:28
Zatím jsou 3 týmy bez GM.Po skončení ZČ to můžou být ještě 1-2 co dostanou padáka.EX GM Fitzgerald má ještě mokré razítko na výpovědi a už se objevují spekulace kde půjde.Např NSH kde dělal 1 kapitána od vzniku klubu nebo TOR kde 2 sezony hrál.Všechny kluby bez GM to nechají po sezoně ale tak aby měli GM na draft.
Užívateľovi nordiquesq sa páči tento príspevok.