Národná hokejová liga (NHL) vyskúša počas Svetového pohára aj jeden menší experiment, ktorý obohatí jej pokladňu. Na dresy pridala drobnú reklamu. Takú, že si ju útočník USA, Blake Wheeler, ani nevšimol.
„Nevšimol som si to. Tuším to skryli dosť dobre,“ poznamenal s úsmevom pre AP.
V minulosti sa Američan v službách Winnipegu Jets nechal počuť, že je proti reklamám na hokejových dresoch, ktoré sú podľa neho posvätné. Toto stanovisko nezmenil ani pri pohľade na drobné logo firmy SAP, ktorá sa nachádza na pravom ramene dresu každého tímu zúčastňujúceho sa turnaja.
„Je to biznis. Vždy budú existovať kreatívne spôsoby, ako zarobiť peniaze. Ja to chápem a myslím si, že každý musí akceptovať zmenu a nové spôsoby, ako zvýšiť príjmy. Myslím si však, že sa to dá urobiť aj bez toho, aby sme pošpinili vzhľad dresov,“ povedal.
V zámorí rastú obavy z toho, že sa reklama na dresoch tímov NHL skutočne v dohľadnej dobe zavedie. Ligový komisár Garry Bettman však povedal, že aj on je proti tomu a že si váži históriu a tradíciu dresov NHL.